KudoZ home » English to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

cardboard tube

Polish translation: rura, rurka, cewka kartonowa


10:44 Aug 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: cardboard tube
Tekturowa rura, na którą nawijana jest gotowa tkanina w tkalni.
Poszukuję wyrażenia stosowanego w branży tekstylnej.
Andrzej Mierzejewski
Poland
Polish translation:rura, rurka, cewka kartonowa
Explanation:
Wiem na 100%, że te terminy s± stosowane w przędzalniach, ale do nawijania przędzy. Nie wiem jak z tkanin±, ale może to co¶ pomoże.
Selected response from:

Adam Podstawczynski
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bobina
leff
2rura, rurka, cewka kartonowa
Adam Podstawczynski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rura, rurka, cewka kartonowa


Explanation:
Wiem na 100%, że te terminy s± stosowane w przędzalniach, ale do nawijania przędzy. Nie wiem jak z tkanin±, ale może to co¶ pomoże.

Adam Podstawczynski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bobina


Explanation:
nie wiem, czy używana w branży tekstylnej, ale na pewno w branży tworzyw sztucznych -= do nawijania folii

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25