KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

maisonette

Polish translation: maisonette / pokoj typu maisonette


17:22 Aug 8, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel / hotele
English term or phrase: maisonette
Hotel oferuje różne typy pokojów, apartamentów, i "Maisonettes" Znalazłam w Wikipedii nastęujący opis: "Maisonette: an apartment / flat on two levels with internal stairs, or which has its own entrance at street level." , ale za nic nie wiem, jak to się naywa po polsku.
Magdalena Psiuk
Poland
Polish translation:maisonette / pokoj typu maisonette
Explanation:
tak jest w biurach podróży i mieszkałam już w czyms takim z puli polskiego biura podróży
Innej nazwy nie słyszałam
Selected response from:

bartek
Grading comment
Jeśli biuro podrózy używa takiej nazwy, to na pewno od strony hoteli jest tak samo. Dziękuję jeszcze raz!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4apartament dwupoziomowy
Caryl Swift
4 +1maisonette / pokoj typu maisonette
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
maisonette / pokoj typu maisonette


Explanation:
tak jest w biurach podróży i mieszkałam już w czyms takim z puli polskiego biura podróży
Innej nazwy nie słyszałam

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 131
Grading comment
Jeśli biuro podrózy używa takiej nazwy, to na pewno od strony hoteli jest tak samo. Dziękuję jeszcze raz!
Notes to answerer
Asker: Dziękuję!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paunitka
1 hr

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
apartament dwupoziomowy


Explanation:
http://tinyurl.com/j686m

Caryl Swift
Poland
Specializes in field
Native speaker of: English
Notes to answerer
Asker: dziękuję!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari
12 mins
  -> Thank you! :-)

agree  Magda Dziadosz
26 mins
  -> Thank you! :-)

agree  Olga Karp
51 mins
  -> Thank you! :-)

agree  DarekS: PWN - maisonette /meiz'net/ n =dwupoziomowe mieszkanie n
52 mins
  -> Yup! Thank you! :-)