KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

engine room

Polish translation: chłodnia; kuchnia; pomieszczenie klimatyzacji


11:23 Aug 30, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel / restaurant
English term or phrase: engine room
Czy ktos z Was spotkal sie z takim pomieszczeniem w restauracji?
jodelka
Polish translation:chłodnia; kuchnia; pomieszczenie klimatyzacji
Explanation:
widzę trzy możliwości - może w tekście są infomacje, które pozwolą zidentyfikować?
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dzieki Andrzej, chyba o to tu chodzi....
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1maszynownia
SlawekW
3pomieszczenie techniczne
ironsz
3pomieszczenie gospodarcze
IwonaASzymaniak
2chłodnia; kuchnia; pomieszczenie klimatyzacji
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 4





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
chłodnia; kuchnia; pomieszczenie klimatyzacji


Explanation:
widzę trzy możliwości - może w tekście są infomacje, które pozwolą zidentyfikować?

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dzieki Andrzej, chyba o to tu chodzi....

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomieszczenie gospodarcze


Explanation:
Jak w budynku jednorodzinnym, gdzie umieszcze się boiler, piec CO, klimatyzację, sprężarki do chłodziarek
Jeśli to ma być pomieszczenie w restuaracji. Bo może rzeczywiście być jakieś pomieszczenie dziwaczne, widziałam kluby o takiej nazwie, ale oczywiście wielkimi literami


--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2006-08-30 12:09:34 GMT)
--------------------------------------------------

choć częsciej słyszalam o utility room

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2006-08-30 12:10:40 GMT)
--------------------------------------------------

umieszcza się, oczywiście, i wszystko, co brudzi i hałasuje


IwonaASzymaniak
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomieszczenie techniczne


Explanation:
cokolwiek to jest - ten termin to obejmuje (gospodarcze raczej nie, bo może to być rodzaj składziku np. a tu wyraźnie chodzi o pomieszczenie z jakąś maszynerią)

ironsz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
maszynownia


Explanation:
ewidentnie jest tu uzyte zartobliwie, w nawiazaniu do maszynowni np. na statku

SlawekW
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Karpińska
50 mins