KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

rolling landscapes

Polish translation: pagórkowate rejony wiejskie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rolling landscapes
Polish translation:pagórkowate rejony wiejskie
Entered by: Maciej Andrzejczak

12:59 Apr 3, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Tourism & Travel
English term or phrase: rolling landscapes
oferta wynajmu samochodu

Plan your own personal road trip from bustling cities to rolling landscapes
Maciej Andrzejczak
Poland
wzgorzystych krajobrazow/rejonow wiejskich
Explanation:
Tu chyba chodzi o przeciwienstwo miast. Jesli jest to oferta, to powinna brzmiec ladnie i zachecajaco. Mieszkam w takim rejonie. Wzgorza z polami (rolling hills...) Bardzo ladne i popularne wsrod turystow.
Selected response from:

Monika Llewellyn
New Zealand
Grading comment
dzięki, o to właśnie tutaj chodziło, pozdrawiam wszystkich
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozwijające się widnokręgi
Marian Krzymiński
4wzgorzystych krajobrazow/rejonow wiejskichMonika Llewellyn
3pagórkowata okolica
Piotr Jańczuk
3coraz to nowe krajobrazyyastee
3falujące/pofałdowane krainyjacek o
3przemijające krajobrazy
Astro Jaroslaw Rutkowski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przemijające krajobrazy


Explanation:
albo coś w tym rodzaju

Astro Jaroslaw Rutkowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pagórkowata okolica


Explanation:
rolling - rising and falling in gentle slopes, as land

http://www.fotosearch.com/photos-images/rolling-landscape.ht...

albo jakoś bardziej poetycko

Piotr Jańczuk
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wzgorzystych krajobrazow/rejonow wiejskich


Explanation:
Tu chyba chodzi o przeciwienstwo miast. Jesli jest to oferta, to powinna brzmiec ladnie i zachecajaco. Mieszkam w takim rejonie. Wzgorza z polami (rolling hills...) Bardzo ladne i popularne wsrod turystow.

Monika Llewellyn
New Zealand
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
dzięki, o to właśnie tutaj chodziło, pozdrawiam wszystkich

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
falujące/pofałdowane krainy


Explanation:
jak wam się podoba?

jacek o
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
coraz to nowe krajobrazy


Explanation:
.

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozwijające się widnokręgi


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish