KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

Visual gallery

Polish translation: galeria (elementów wizualnych)


12:08 Oct 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Tourism & Travel / The 2007 Office system
English term or phrase: Visual gallery
Kontekst:

"The 2007 Office system is more intuitive and easier to use. Tools are always at your fingertips and visual galleries make it easier to get dramatic results with fewer clicks. Plus Live Preview saves time by showing you how changes will look before you make them."

Czy wystarczy po prostu galeria. Galeria wizualna brzmi dziwnie.

Z góry dziękuję.
DarekS
Polish translation:galeria (elementów wizualnych)
Explanation:
Sprawdziłem, interfejs Office 2007 nie zawiera ani 'visual gallery' w wersji angielskiej, ani -- co naturalne -- jej odpowiednika w wersji polskiej.

Moim zdaniem wystarczy w tym kontekście 'galeria', ale ponieważ bywają też inne galerie, to ew. można dopowiedzieć, że zawiera ona elementy wizualne.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2007-10-19 12:44:47 GMT)
--------------------------------------------------

Od biedy można też powiedzieć ...elementów graficznych, ale to nie oddaje oryginału w pełni. To, co wizualne, nie musi być graficzne.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kolekcja wizualna/optyczna
CalBoy
3galeria (elementów wizualnych)
Maciek Drobka
3widocznerobwoj
3poglądowe galerieTomasz Sienicki


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
visual gallery
poglądowe galerie


Explanation:
...

Tomasz Sienicki
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Wg mnie raczej trudno dzięki 'galerii poglądowej' uzyskiwać spektakularne (dramatic) efekty.//Trudno mi wyobrazić sobie 'dramatic effects' przy CV/dyplomie, ale mogę się mylić...
4 mins
  -> the galleries make it easier, with fewer clicks (jeśli można sobie np. wybrać układ dokumentu/dyplomu czy jakąś ikonkę z takiej galerii) // to nie ja przekonuję, że efekty są spektakularne, tylko producent :)

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
visual gallery
widoczne


Explanation:
te galerie które widać, w odróżnieniu od wszystkich, ale to tylko propozycja

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Raczej nie -- chodzi o galeri, dzięki którym można uzyskiwać spektakularne efekty. Fakt, że musi być ona widoczna, ale sam ten warunek nie wystarczy.
1 min

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
visual gallery
galeria (elementów wizualnych)


Explanation:
Sprawdziłem, interfejs Office 2007 nie zawiera ani 'visual gallery' w wersji angielskiej, ani -- co naturalne -- jej odpowiednika w wersji polskiej.

Moim zdaniem wystarczy w tym kontekście 'galeria', ale ponieważ bywają też inne galerie, to ew. można dopowiedzieć, że zawiera ona elementy wizualne.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2007-10-19 12:44:47 GMT)
--------------------------------------------------

Od biedy można też powiedzieć ...elementów graficznych, ale to nie oddaje oryginału w pełni. To, co wizualne, nie musi być graficzne.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70
Grading comment
Dzięki

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
visual gallery
kolekcja wizualna/optyczna


Explanation:
moze tak

CalBoy
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish