KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

AE, DC, MC, V

Polish translation: karty Anerican Experss, Diners Club, Master Card, Visa


13:08 Jul 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: AE, DC, MC, V
W tekście napisane jest "suites: AE, DC, MC, V." Szukam i szukam i nie wiem co z tym zrobić. Czy chodzi tutaj o rodzaje wynajmowanych pokoi?
Pozdrawiam.
dwukropka
Poland
Polish translation:karty Anerican Experss, Diners Club, Master Card, Visa
Explanation:
We accept AE, DC, MC and V (credit) cards .....

--------------------------------------------------
Note added at   12 min (2008-07-08 13:20:32 GMT)
--------------------------------------------------

często spotykane w folderach hotelowych - a i sklepy od tego nie stronią
Selected response from:

bartek
Grading comment
thank you!! and sorry for delay!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7karty Anerican Experss, Diners Club, Master Card, Visa
bartek
3 -1pasuje do (modeli): AE, DC, MC, V
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
ae, dc, mc, v
pasuje do (modeli): AE, DC, MC, V


Explanation:
so it seems http://www.google.com/search?q=suites: AE, DC, MC, V." &rls=...

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jerzy Czopik: What kind of models shall this be? What do you mean with "suits"?
37 mins
  -> I masz rację, sądziłem, że typo "Suites", a kontekstu nie było; modele ap. fot

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
ae, dc, mc, v
karty Anerican Experss, Diners Club, Master Card, Visa


Explanation:
We accept AE, DC, MC and V (credit) cards .....

--------------------------------------------------
Note added at   12 min (2008-07-08 13:20:32 GMT)
--------------------------------------------------

często spotykane w folderach hotelowych - a i sklepy od tego nie stronią

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 131
Grading comment
thank you!! and sorry for delay!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb
16 mins

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): brzmi rozsądnie
18 mins

agree  Tomasz Poplawski: oczywiście
21 mins

agree  whole grain
23 mins

agree  Jerzy Czopik: American Express please
32 mins

agree  Andrew Stanleyson: taaak. Jasne, nie rozumiem "suites"; ja podobno też mam jaką taką inteligencję, ale tu niewypał. Co z tym "Suites"? 4 apartamenty? Może jest ":" bo pytanie zadaje dwukropka :-) i się jej udzieliło...
51 mins
  -> Askerka musiałaby podać cale zdanie - podparłam się inteligencją i znajomością hoteli. Prawdopodobnie jest tak: "4 apartamenty. AE, DC..." Na mój rozum, to tam nie ma dwukropka, albo nie powinno być. Wrzuć ten zwrot do google'a. Kropki stoją jak nic

agree  Bubz: Wychodzi na to, ze kontekst czasem szkodzi !
15 hrs