KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

historical interest

Polish translation: miejsca o znaczeniu historycznym


12:31 Feb 20, 2009
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Tourism & Travel
English term or phrase: historical interest
w zdaniu: (...), can you please make sure that you include places of historcial interest
ladydi30
Polish translation:miejsca o znaczeniu historycznym
Explanation:
Które nie muszą być zabytkami, np. pole ważnej bitwy lub drzewo, przy którym przyszły król miał zabić strasznego niedźwiedzia (zmyślam oczywiście -- przykład taki).
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6miejsca o znaczeniu historycznym
Maciek Drobka
4 +1ciekawe zabytkiMarek Daroszewski (MrMarDar)
4(miejsca) godne zainteresowania/uwagi pod względem historycznym
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ciekawe zabytki


Explanation:
dynamicznie - o to chodzi, co można wyrazić na wiele sposobów

ew. ciekawe zabytkowe miejsca, itp.

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  whole grain
32 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
places of historical interest
miejsca o znaczeniu historycznym


Explanation:
Które nie muszą być zabytkami, np. pole ważnej bitwy lub drzewo, przy którym przyszły król miał zabić strasznego niedźwiedzia (zmyślam oczywiście -- przykład taki).

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  CalBoy
16 mins
  -> dziękuję

agree  Roman Kozierkiewicz: krócej - miejsca historyczne
40 mins
  -> dziękuję

agree  Agata Sadza
41 mins
  -> dziękuję

agree  vitkas
58 mins
  -> dziękuję

agree  M.A.B.
7 hrs
  -> dziękuję

agree  Bubz: lub historyczne
16 hrs
  -> dziękuję

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(miejsca) godne zainteresowania/uwagi pod względem historycznym


Explanation:
Dokładniej.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 49