KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

clean on board combined transport bill of lading

Polish translation: czysty konosament spedytorski dla przewozów kombinowanych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clean on board combined transport bill of lading
Polish translation:czysty konosament spedytorski dla przewozów kombinowanych
Entered by: Jolanta Blaszak

20:50 Jun 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping / logistics
English term or phrase: clean on board combined transport bill of lading
Nalezy przedstawic agentowi zakupu:
3/3 clean on board combined transport bill of lading or copy of AB

czy jest to czysty konosament na transport kombinowany czy moze 2 dokumenty (copy of AB???)
cotomabyc
czysty konosament spedytorski dla przewozów kombinowanych
Explanation:
3/3 - oznacza, że należy przedłożyć 3 oryginały konosamentu
AB - przypuszczam, że chodzi o list lotniczy ( Air Waybill/Air Bill)
Selected response from:

Jolanta Blaszak
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5czysty konosament spedytorski dla przewozów kombinowanychJolanta Blaszak
3czysty konosament na transport kombinowany
Rafal Korycinski


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czysty konosament na transport kombinowany


Explanation:
(3/3 (clean on board) (combined transport (bill of lading))) or (copy of AB)
Moim zdaniem należy przedstawić trzeci egdemplarz (3/3) konosamentu bez uwag o stanie towaru albo kopię AB. Nie jestem pewien co oznacza AB, może Average bond?

Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
czysty konosament spedytorski dla przewozów kombinowanych


Explanation:
3/3 - oznacza, że należy przedłożyć 3 oryginały konosamentu
AB - przypuszczam, że chodzi o list lotniczy ( Air Waybill/Air Bill)

Jolanta Blaszak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziekuje