KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

sailing storage

Polish translation: magazyny portowe / transportu morskiego


19:45 Aug 3, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: sailing storage
Short Sea Shipping offers advantages
such as lower costs, reliability, large
and flexible capacity and sailing storage.

Dokument jest o powierzchni magazynowej w Europie, może "storage" z tym jest związane?
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:magazyny portowe / transportu morskiego
Explanation:
coś w ten deseń

a transportu okrętowego nie ma. Jest transport morski, Okręt = okręt wojenny
(sorry, że się mądrzę :)
Selected response from:

ironsz
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4magazyny portowe / transportu morskiego
ironsz
4przechowywanie przed i po transporcie okrętowym
Marquis
3przechowywanie sprzętu żeglarsiego
DarekS


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przechowywanie sprzętu żeglarsiego


Explanation:
Ewentualnie pomieszczenie/a do przechowywania sprzętu żeglarskiego.


    Reference: http://tinyurl.com/hh9ke
DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przechowywanie przed i po transporcie okrętowym


Explanation:
Wydaje mi się, że jezeli chodzi o Short Sea Shipping, to ma to związek z transportem okrętowym

Marquis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
magazyny portowe / transportu morskiego


Explanation:
coś w ten deseń

a transportu okrętowego nie ma. Jest transport morski, Okręt = okręt wojenny
(sorry, że się mądrzę :)

ironsz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37
Grading comment
dziękuję!