KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

wagons transiting the yard between trains.

Polish translation: wagonów przejeżdżających w tranzycie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wagons transiting the yard between trains.
Polish translation:wagonów przejeżdżających w tranzycie
Entered by: Wojciech Kutta

12:44 Feb 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: wagons transiting the yard between trains.
jakoś nie mogę pojąć sensu tego fragmentu
"This activity will be described in the total wagons handled, wagons originated or terminated in the yard, and wagons transiting the yard between trains."
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
wagonów przejeżdżających w tranzycie
Explanation:
Wg mnie całe zdanie powinno brzmieć tak:
Ta działalność zostanie opisana ilością wagonów obsługiwanych, rozpoczynających lub kończących bieg w tej stacji rozrządowej oraz ilością wagonów przejeżdżających przez tę stację w tranzycie.
Selected response from:

Wojciech Kutta
Grading comment
dziękuję, również Bartkowi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wagony przetaczane / przejeżdżające na stacji rozrządowej pomiędzy pociągami
bartek
3wagonów przejeżdżających w tranzycie
Wojciech Kutta


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wagony przetaczane / przejeżdżające na stacji rozrządowej pomiędzy pociągami


Explanation:
albo i skłądami :)

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 314

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wagonów przejeżdżających w tranzycie


Explanation:
Wg mnie całe zdanie powinno brzmieć tak:
Ta działalność zostanie opisana ilością wagonów obsługiwanych, rozpoczynających lub kończących bieg w tej stacji rozrządowej oraz ilością wagonów przejeżdżających przez tę stację w tranzycie.

Wojciech Kutta
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 21
Grading comment
dziękuję, również Bartkowi :)