KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Physical Logistics Corporate Supply Chain

Polish translation: łańcuch logistyki fizycznej zaopatrzenia klientów biznesowych


16:11 Sep 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: Physical Logistics Corporate Supply Chain
stanowisko w znanej korporacji - nurtuje mnie prawidłowe oddanie tego Physical Logistics tutaj..

Head of Physical Logistics Corporate Supply Chain
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:łańcuch logistyki fizycznej zaopatrzenia klientów biznesowych
Explanation:
http://tinyurl.com/2yqgwh
http://tinyurl.com/2c6br4

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-09-18 16:26:15 GMT)
--------------------------------------------------

Do Maćka D.: Nie wiem, czy naruszyłem jakąś "rezerwację" (był kilka razy spór o tego typu sytuacje), ale mój pierwszy link powstał przed Twoim "zapytaniem" przez "Ask asker". Niestety, sformułowanie pełnej odpowiedzi zabrało mi trochę czasu...
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję obu odpowiadającym
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4łańcuch logistyki fizycznej zaopatrzenia klientów biznesowychPolangmar
3łańcuch dostaw fizycznych dla klientów biznesowychRobert Willam


Discussion entries: 3





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łańcuch logistyki fizycznej zaopatrzenia klientów biznesowych


Explanation:
http://tinyurl.com/2yqgwh
http://tinyurl.com/2c6br4

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-09-18 16:26:15 GMT)
--------------------------------------------------

Do Maćka D.: Nie wiem, czy naruszyłem jakąś "rezerwację" (był kilka razy spór o tego typu sytuacje), ale mój pierwszy link powstał przed Twoim "zapytaniem" przez "Ask asker". Niestety, sformułowanie pełnej odpowiedzi zabrało mi trochę czasu...

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 659
Grading comment
dziękuję obu odpowiadającym

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
physical logistics corporate supply chain
łańcuch dostaw fizycznych dla klientów biznesowych


Explanation:
może tak

Robert Willam
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24