KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

load, wheel and impacts detector system

Polish translation: system kontroli obciążenia, uderzeń i układu jezdnego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:load, wheel and impacts detector system
Polish translation:system kontroli obciążenia, uderzeń i układu jezdnego
Entered by: Malkowa

09:50 Sep 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / railway
English term or phrase: load, wheel and impacts detector system
jw., oto kontekst:

railway signalling products, in particular (...) and load, wheel and impacts detector system called "Mattild"
Malkowa
system kontroli obciążenia, uderzeń i układu jezdnego
Explanation:
ewentualnie jakiś inne kombinacje:

system detekcji uderzeń i kontroli obciążenia oraz układu jezdnego
system nadzoru uderzeń, ładunku i układu jezdnego
system monitorowania kolizji, obciążenia i układu jezdnego

i tak dalej, zależnie co pasuje
Selected response from:

Krzysztof Hoffmann
Grading comment
Wielkie dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1system kontroli obciążenia, uderzeń i układu jezdnegoKrzysztof Hoffmann
2system ladunku/obciazenia, zestawow kolowych i wykrycia uderzen
CalBoy


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
system kontroli obciążenia, uderzeń i układu jezdnego


Explanation:
ewentualnie jakiś inne kombinacje:

system detekcji uderzeń i kontroli obciążenia oraz układu jezdnego
system nadzoru uderzeń, ładunku i układu jezdnego
system monitorowania kolizji, obciążenia i układu jezdnego

i tak dalej, zależnie co pasuje

Krzysztof Hoffmann
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Wielkie dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: System kontroli (detekcja i rejestracja) obciązeń statycznych i dynamnicznych (wózek, oś, koło) i kontroli koła (pow. toczne, niekołowość)
44 mins
  -> dzięki

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
system ladunku/obciazenia, zestawow kolowych i wykrycia uderzen


Explanation:
tylko zgaduje, ale 1 nie wyglada ladnie :)

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: dlaczego zgadujesz? Dajac agree przeczytałem najpierw 2 strony opisu tego systemu
3 days15 hrs
  -> bo nie mam dostepu do tego opisu