KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

super-fresh products

Polish translation: produkty/artykuły/towary szybko psujące się


10:39 Nov 7, 2007
English to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: super-fresh products
"URGENT DELIVERY (Frozen or super-fresh products)"
Wojtas L
Polish translation:produkty/artykuły/towary szybko psujące się
Explanation:
Występuje też wariant z "łatwo" oraz rzadziej "ulegające zepsuciu". Trzeba jakoś podkreślić, że są one nie tylko fresh, ale i super-fresh.
Selected response from:

M.A.B.
Netherlands
Grading comment
thanks
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4produkty/artykuły/towary szybko psujące się
M.A.B.
3produkty świeżerobwoj


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
produkty świeże


Explanation:
Może tak: Dostawa pilna zawiera produkty mrożone lub świeże.

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 86

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
produkty/artykuły/towary szybko psujące się


Explanation:
Występuje też wariant z "łatwo" oraz rzadziej "ulegające zepsuciu". Trzeba jakoś podkreślić, że są one nie tylko fresh, ale i super-fresh.


    Reference: http://www.google.pl/search?q=%22szybko+psuj%C4%85ce
M.A.B.
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 26
Grading comment
thanks