KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

metal stillages

Polish translation: paleta siatkowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:metal stillage
Polish translation:paleta siatkowa
Entered by: Polangmar

11:23 Apr 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / BHP
English term or phrase: metal stillages
W nastepujacym zdaniu:
How must the forks be positioned when handling metal stillages?
a) As wide as possible to prevent the load slipping sideways.
b) Spaced to take an equal weight on each fork as with pallets.
c) Fairly narrow to allow for easy entry/withdrawal and to keep the weight on the forks.

Chodzi o widy wózka widowego. Znalazlam w glosariuszu stillage przetlumaczone jako paleta siatkowa, ale nie jestem pewna czy o to chodzi? W sumie w odpowiedzi B) pisze tak jak w przypadku palet wiec jednak wydawaloby sie ze to nie paleta.
magdalena2000
Spain
palety siatkowe
Explanation:
Tłumaczenie w glosariuszu jest poprawne - można ewentualnie przetłumaczyć "pallets" jako "palety standardowe".

metal stillages
http://tinyurl.com/2dg9my (po chwili pokazuje się obrazek w prawym górnym rogu)
http://tinyurl.com/2abbdg

palety siatkowe
http://tinyurl.com/2x5q9l
http://tinyurl.com/2gshlb

Dla porównania:
http://tinyurl.com/2com7s
http://tinyurl.com/2hk52h

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-03 20:31:44 GMT)
--------------------------------------------------

Ten obrazek w prawym górnym rogu to właśnie paleta siatkowa - trzeba poczekać, aż znikną wcześniejsze obrazki.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie Polangmar :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5palety siatkowePolangmar
5paletyremikijusz
3stelaże/stojaki metalowe
Jerzy Matwiejczuk
3metalowe stelaże
Kan_Kaiko


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metalowe stelaże


Explanation:
Na dictionary.com 'stillage' jest opisane tak:
a low platform on which goods are stored in a warehouse or factory to keep them off the floor, to aid in handling, etc.
więc może przetłumaczyć to jako stelaż?

Kan_Kaiko
Native speaker of: Native in PolishPolish

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stelaże/stojaki metalowe


Explanation:
Tak ja to tłumaczę.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 91

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
palety


Explanation:
w jezyku poslkim funkcjonuje termin palety albo europalety i oznacza dokladnie te stojaki albo podkladki

remikijusz
Italy
Native speaker of: Native in PolishPolish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
palety siatkowe


Explanation:
Tłumaczenie w glosariuszu jest poprawne - można ewentualnie przetłumaczyć "pallets" jako "palety standardowe".

metal stillages
http://tinyurl.com/2dg9my (po chwili pokazuje się obrazek w prawym górnym rogu)
http://tinyurl.com/2abbdg

palety siatkowe
http://tinyurl.com/2x5q9l
http://tinyurl.com/2gshlb

Dla porównania:
http://tinyurl.com/2com7s
http://tinyurl.com/2hk52h

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-03 20:31:44 GMT)
--------------------------------------------------

Ten obrazek w prawym górnym rogu to właśnie paleta siatkowa - trzeba poczekać, aż znikną wcześniejsze obrazki.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 659
Grading comment
Bardzo dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie Polangmar :)