KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

rack the pallet

Polish translation: umieścić paletę na regale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rack the pallet
Polish translation:umieścić paletę na regale
Entered by: asia20002

19:20 Apr 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: rack the pallet
Rack the pallet across the 1200 mm side
to już naprawdę ostatnie pytanie, nigdzie nie mogę znaleźć, co znaczy 'rack' jeśli chodzi o prawdopodobnie podnoszenie palet.
Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
asia20002
Poland
umieścić paletę na regale
Explanation:
... dłuższym bokiem w poprzek.

rack to regał paletowy
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4umieścić paletę na regale
Rafal Korycinski
4układać wzdłuż krawędzi 1200mmmacrul


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
układać wzdłuż krawędzi 1200mm


Explanation:
Europaleta 1000x1200 mm to pewien popularny standard palet. Ma ona wymiary 1000x1200mm. Wiec chodzi najpewniej o ukladanie palet wzdluz ich dluzszej krawedzi. Koniecznie obejrzyj linka moze ci sporo wyjasnic.
A rack poprostu jako verb ukladac, magazynowac (w sensie na polkach magazynowych)


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Paleta_(platforma)
macrul
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umieścić paletę na regale


Explanation:
... dłuższym bokiem w poprzek.

rack to regał paletowy

Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69
Grading comment
dziękuję