KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Drop shipment

Polish translation: dostawa bezpośrednio do użytkownika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Drop shipment
Polish translation:dostawa bezpośrednio do użytkownika
Entered by: Jarosław Napierała

17:22 Jul 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / shipment
English term or phrase: Drop shipment
Mam taki tytuł rozdziału "Drop Shipment and Direct Shipment"

Cały ten rozdział ma się tak:

When applicable, write on the C of C:
a) Drop Shipment: “(Company) Authorization Number”
Or
b) Direct Shipment: "Company) Authorization Number
kiedyś już to miałem ale w dokumencie innej firmy, i wtedy przetłumaczyłem (z pomocą tegoż forum, jako dostawa ale teraz mam również to "direct shipment" ?
Edward Żuczek
dostawa bezpośrednio do użytkownika
Explanation:
http://216.239.59.104/search?q=cache:m7YuTIN0lpUJ:www.scala....

--------------------------------------------------
Note added at   4 min (2008-07-03 17:26:49 GMT)
--------------------------------------------------

lub do magazynu własnego
Selected response from:

Jarosław Napierała
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5przesylka bezposrednio od producenta do klienta
MAGDALENA GLADKOWSKA
4dostawa bezpośrednio do użytkownika
Jarosław Napierała


Discussion entries: 5





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drop shipment
dostawa bezpośrednio do użytkownika


Explanation:
http://216.239.59.104/search?q=cache:m7YuTIN0lpUJ:www.scala....

--------------------------------------------------
Note added at   4 min (2008-07-03 17:26:49 GMT)
--------------------------------------------------

lub do magazynu własnego

Jarosław Napierała
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam
Notes to answerer
Asker: Zgoda, ale jak to rozróżnić od będącego w tym samym zdaniu "direct shipment"


57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
drop shipment
przesylka bezposrednio od producenta do klienta


Explanation:
drop shipment jest terminem oznaczajacym przesylke wyslana (od producenta do klienta)

MAGDALENA GLADKOWSKA
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish