KudoZ home » English to Polish » Transport / Transportation / Shipping

dedicated drivers

Polish translation: kierowcy oddelegowani do pracy w / z ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dedicated drivers
Polish translation:kierowcy oddelegowani do pracy w / z ...
Entered by: bartek

12:36 Jan 14, 2003
English to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping / transport
English term or phrase: dedicated drivers
Wiem, co to znaczy. Kierowcy firmy transportowej przeszkoleni do pracy tylko dla jednego klienta, potentata.Szukam czegoś krótkiego i adekwatnego
bartek
kierowcy oddelegowani do pracy w / z ...
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :-)))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kierowcy oddelegowani do pracy w / z ...
Andrzej Lejman
3kierowcy firmowiRoman Palewicz
3kierowca służbowyEva Hussain


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kierowcy oddelegowani do pracy w / z ...


Explanation:
Propozycja

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dzięki :-)))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
13 mins

agree  Joanna Carroll: albo 'przydzieleni'
9 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kierowca służbowy


Explanation:
a może: dyżurny kierowca, kierowca mianowany, wyznaczony kierowca

To sa tylko sugestie, ktore nie w pełni oddają sens 'delegated driver', ale może coś się z tego przyda.


Eva Hussain
Australia
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kierowcy firmowi


Explanation:
W miarę krótkie. (Choć bez kontekstu przełożyłbym to jako "zapaleni kierowcy")

Roman Palewicz
Poland