KudoZ home » English to Romanian » Accounting

cut-off point

Romanian translation: rata minimă de rentabilitate a investiţiilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cut-off point
Romanian translation:rata minimă de rentabilitate a investiţiilor
Entered by: Oana Bunea

08:13 Feb 11, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: cut-off point
Yearly turnover used as cut-off point.
Si inca ceva ce poate fi de folos: **Cut-off point** size in local currency.

Multumesc!
Oana Bunea
Romania
rata minimă de rentabilitate a investiţiilor
Explanation:
http://www.investorwords.com/1269/cutoff_point.html

http://www.takinsurance.ro/intrebari-frecvente-pensii-privat...
Selected response from:

anamaria bulgariu
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4rata minimă de rentabilitate a investiţiilor
anamaria bulgariu
4prag de admisibilitate
Vera Costea


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
rata minimă de rentabilitate a investiţiilor


Explanation:
http://www.investorwords.com/1269/cutoff_point.html

http://www.takinsurance.ro/intrebari-frecvente-pensii-privat...


Example sentence(s):
  • În cazul în care rata de rentabilitate a unui fond de pensii private este mai mică decât rata de rentabilitate minimă a tuturor fondurilor de pensii din România, pentru 4 trimestre consecutive, autorizaţia de funcţionare urmează a fi suspendată
anamaria bulgariu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalia Conovca: De accord.
26 mins

agree  Ciprian - Vasile Popescu: corect
4 hrs

agree  RODICA CIOBANU
6 hrs

agree  Iosif JUHASZ
7 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prag de admisibilitate


Explanation:
Stabiliti trei puncte de cut-off (praguri de admisibilitate) si comentati indicii de decizie obtinuti.

http://www.preferatele.com/docs/marketing/3/marketing-strate...

cut-off point - rată minimă acceptabilă a profitului obţinut din investiţii

(Dicţionar de afaceri englez-român, Ed. Niculescu, 2007)

Vera Costea
Canada
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc!