KudoZ home » English to Romanian » Accounting

accounts and filings

Romanian translation: situaţii şi declaraţii financiare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accounts and filings
Romanian translation:situaţii şi declaraţii financiare
Entered by: Cristiana Coblis

23:21 Jan 11, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / accounting
English term or phrase: accounts and filings
Peter prepares accounts and filings for the Inland Revenue.


Mr. Peter este un contabil autorizat. care ar fi echivalentele in contabilitatea autohtona ale acestor situatii contabile lunare?

Mii de multumiri.
Cristiana Coblis
Romania
declaraţie de impunere/venituri
Explanation:
...care se trimite anual la organul fiscal.

Lunar se trimit rapoarte contabile.
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Aveam nevoie de ceva general, deoarece termenii din engleza sunt nespecifici.Multumesc pentru sugestii si ajutor.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5declaraţie de impunere/venituri
Péter Tófalvi
4Peter e responsabil cu rapoartele contabile si declaratia anuala de impunere pe venitAnca Nitu


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
declaraţie de impunere/venituri


Explanation:
...care se trimite anual la organul fiscal.

Lunar se trimit rapoarte contabile.


    Reference: http://www.mfinante.ro
    Reference: http://www.mfinante.ro/asistenta_contribuabil/Programe.htm
Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Aveam nevoie de ceva general, deoarece termenii din engleza sunt nespecifici.Multumesc pentru sugestii si ajutor.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Peter e responsabil cu rapoartele contabile si declaratia anuala de impunere pe venit


Explanation:
poate merge

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40