KudoZ home » English to Romanian » Advertising / Public Relations

trirama

Romanian translation: trirama


21:07 May 24, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: trirama
Tot un promotional, si tot pe google am aflat cum arata.
Cris Hirzoiu
Austria
Romanian translation:trirama
Explanation:
E un nume folosit destul de rar si in engleza. Cred ca n-ar fi o crima sa imprumutam si noi termenul, in lipsa de altceva consacrat.
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Pai, sa-i spunem asa.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Triada ("Grup din trei elemente asemănătoare care constituie o unitate"- DEX) sau (chiar) Trirama.Mihai S.
3 +1trirama
Dan Marasescu


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
trirama


Explanation:
E un nume folosit destul de rar si in engleza. Cred ca n-ar fi o crima sa imprumutam si noi termenul, in lipsa de altceva consacrat.


    Reference: http://www.permaloc.com/dealer.html
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Pai, sa-i spunem asa.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
9 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Triada ("Grup din trei elemente asemănătoare care constituie o unitate"- DEX) sau (chiar) Trirama.


Explanation:
..daca vrem ceva existent (dar generic). Daca se accepta un termen nou, si eu as merge cu Trirama care este un termen relativ nou chiar si in englezeste.

Mihai S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian