KudoZ home » English to Romanian » Advertising / Public Relations

numerical score

Romanian translation: punctaj numeric / numar de puncte


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:numerical score
Romanian translation:punctaj numeric / numar de puncte
Entered by: Anca Buzatu

10:25 Feb 11, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: numerical score
When evaluating whether objectives have been achieved, the manager‘s subjective and qualitative assessment will be considered along with the evaluation of objectives that can be assigned a numerical score

Multumesc
Anca Buzatu
Austria
punctaj numeric / numar de puncte
Explanation:
.
Selected response from:

Addriana
Australia
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6scor numeric
Lina Samoila
5 +1punctaj numeric / numar de puncteAddriana


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
scor numeric


Explanation:
o idee

Lina Samoila
Specializes in field
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: mi se pare bina ideea ta
1 min
  -> mulțumesc Rodica

agree  lucca: În psihologie e termen consacrat.
2 mins
  -> de acord, e un termen folosit des

agree  Sasori: Din perspectiva de dezvoltare a unui angajat, recomandarile narative sunt mai folositoare decat primirea unor scoruri numerice ale evaluarii performantei. http://www.sfin.ro/articol_8731/managementul_performantei_-_...
6 mins
  -> de acord cu exemplul, evaluarea bazată doar pe scor numeric poate demoraliza angajatul ;)

agree  anamaria bulgariu
58 mins
  -> multumesc Anamaria!

agree  Ciprian - Vasile Popescu
2 hrs
  -> mulțumesc Ciprian

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
punctaj numeric / numar de puncte


Explanation:
.

Addriana
Australia
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: punctaj la salariat, scor la meci :)
9 hrs