KudoZ home » English to Romanian » Advertising / Public Relations

invoice quota

Romanian translation: cota de facturare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:invoice quota
Romanian translation:cota de facturare
Entered by: Anca Buzatu

11:56 Feb 11, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: invoice quota
este un indicator

Se traduce cumva cu cota de facturare?

Multumesc
Anca Buzatu
Austria
cota de facturare
Explanation:
adica cat s-a facturat din cat s-a produs
nu cred ca e o valoare maxima a unui pret sau produs ci pur simplu cantitatea de produse facturate ca parte a unui tot
dar mai trebuie context, altfel umblam pe ghicite
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4valoarea maxima de facturare a unui bun/produsandreeajump
3cota de facturareAnca Nitu


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
valoarea maxima de facturare a unui bun/produs


Explanation:
Oxford - Finance and Banking = 1. a share of a whole that must not be exceeded. 2. a fixed amount of a product that may be imported or exported. 4. a maximum amount that may be bought or sold.

andreeajump
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cota de facturare


Explanation:
adica cat s-a facturat din cat s-a produs
nu cred ca e o valoare maxima a unui pret sau produs ci pur simplu cantitatea de produse facturate ca parte a unui tot
dar mai trebuie context, altfel umblam pe ghicite

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
mulțumesc