KudoZ home » English to Romanian » Advertising / Public Relations

printing production

Romanian translation: servicii de tipărire, producţie tipografică, producţie poligrafică, producţia de materiale tipărite


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:printing production
Romanian translation:servicii de tipărire, producţie tipografică, producţie poligrafică, producţia de materiale tipărite
Entered by: Vera Costea

19:36 Feb 20, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: printing production
Apare intr-un contract de prestari servicii de publicitate, ca unul din obiectele contractului. L-am gasit folosit ca atare in limba romana, dar as prefera o traducere, daca exista ceva consacrat in sensul asta.
Multumesc
Vera Costea
Canada
servicii de tipărire
Explanation:
o idee

--------------------------------------------------
Note added at 5 minute (2009-02-20 19:41:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.icr.ro/icr/Servicii-tiparire-materiale-publicitar...
Selected response from:

Irina-Maria Foray
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4producţie tipografică
Cornelia Serban
4producţie poligrafică
Claudia Popa (Klaus)
4productia de materiale tipariteAnca Nitu
3servicii de tipărireIrina-Maria Foray


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
servicii de tipărire


Explanation:
o idee

--------------------------------------------------
Note added at 5 minute (2009-02-20 19:41:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.icr.ro/icr/Servicii-tiparire-materiale-publicitar...

Irina-Maria Foray
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
productia de materiale tiparite


Explanation:
alta sugestie
Produse si servicii:design, grafica, webdesign, logo, identiate, ilustratie, arta, print, ambalaj, packaging, carti vizita, foi cu antet, dosare, anuale, material tiparit, bannere, mesh, inscriptionari auto
http://www.bizoo.ro/firma/Colorform/profil

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
producţie poligrafică


Explanation:
Necesitatea utilizarii unui tip anumit de hartie, exigentele inalte fata de rezistenta colorantilor si absenta unor utilaje de format mare - acestea sunt factorii care impiedica dezvoltarea in Moldova a productiei publicitare poligrafice pentru expunere outdoor.
http://www.oracal.md/oracal-rom/reklama/index.php?p=p462

Pe plan mondial, se constatã în ultimii ani o scãdere treptatã a tirajelor, în special la produsele poligrafice executate cu tehnologia ofset.
http://www.graphicarts-media.ro/articole nr 9/Efectele adera...

(...) gamă diversificată de produse poligrafice: cărţi, reviste, pliante, postere, material publicitar, calendare (...)
http://www.nelmaco.ro/

Claudia Popa (Klaus)
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
producţie tipografică


Explanation:
În PR / reclamă de presă / tipar / redacţie / editură, producţia - numită şi prepress - se referă la activităţi specializate desfăşurate după etapa de concepţie şi creaţie, ca pregătire pentru tipărire. Includ: tipografie, machete de producţie, fotografie, retuş, ilustraţii, materiale iconografice finisate, transferuri fotomecanice, indicaţii tipografice privind culoarea, gradarea culorilor, materiale iconografice pt. producţie, culegere, corectură, separaţii de culoare.

Cornelia Serban
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?