KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

airside / landside

Romanian translation: zonă restricţionată pentru operaţii şi manevre de pistă/zonă publică aeroport


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:airside / landside
Romanian translation:zonă restricţionată pentru operaţii şi manevre de pistă/zonă publică aeroport
Entered by: Cristian Nicolaescu

00:59 Aug 4, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / Airports / Air Transportation
English term or phrase: airside / landside
Referitor la un aeroport, e vorba despre infrastructura "airside" si "landside". GDT m-a ajutat sa inteleg despre ce e vorba, dar nu reusesc sa gasesc echivalentul in romana. TY.
elfstone
zonă restricţionată pentru operaţii şi manevre de pistă/zonă publică aeroport
Explanation:
o incercare de parafrazare

airside FR: côté piste n. m.

Définition :
Zone d'un aéroport réservée aux opérations de piste et à la circulation au sol des appareils et dont l'accès est interdit aux visiteurs.



landside FR: côté ville n. m.

Définition :
Airport area to which passengers and visitors have access
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zonă restricţionată pentru operaţii şi manevre de pistă/zonă publică aeroportCristian Nicolaescu
4partea de navigaţie în aer/la sol
Bogdan Burghelea


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
partea de navigaţie în aer/la sol


Explanation:
*

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 3

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zonă restricţionată pentru operaţii şi manevre de pistă/zonă publică aeroport


Explanation:
o incercare de parafrazare

airside FR: côté piste n. m.

Définition :
Zone d'un aéroport réservée aux opérations de piste et à la circulation au sol des appareils et dont l'accès est interdit aux visiteurs.



landside FR: côté ville n. m.

Définition :
Airport area to which passengers and visitors have access


Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 61
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
4 hrs
  -> mulţumesc

agree  Elena Iercoşan
6 hrs
  -> mulţumesc