KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

flag carrier

Romanian translation: companie nationala de transporturi aeriene


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flag carrier airline
Romanian translation:companie nationala de transporturi aeriene
Entered by: elfstone

01:00 Aug 4, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / Airports / Air Transportation
English term or phrase: flag carrier
Este vorba despre linii aeriene care sunt "flag carriers"...
elfstone
transportator national
Explanation:
In linkul de mai jos:

"...Transportatorii naţionali (FLAG CARRIERS) oferă S generale..."

Cauta si pe google: "transportator national" / "transportatori nationali".

Sper sa te ajute!
Selected response from:

Radu Stefan
Grading comment
Pana la urma am gasit in documente similare cu ce am eu de tradus sitagma "companie nationala..." a lui Cristian.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3transportator nationalRadu Stefan
5port drapel
Bogdan Burghelea


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
port drapel


Explanation:
aici, în sens figurativ, "de vîrf, de elită"

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 3
Notes to answerer
Asker: Si eu credeam ca la asta se refera, dar se pare ca nu...


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
transportator national


Explanation:
In linkul de mai jos:

"...Transportatorii naţionali (FLAG CARRIERS) oferă S generale..."

Cauta si pe google: "transportator national" / "transportatori nationali".

Sper sa te ajute!


    Reference: http://salamanca.3x.ro/TA10.htm
Radu Stefan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Pana la urma am gasit in documente similare cu ce am eu de tradus sitagma "companie nationala..." a lui Cristian.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu: sau companie nationala de transporturi aeriene
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Elena Iercoşan
8 hrs
  -> Multumesc!

agree  Emina Popovici
10 hrs
  -> Multumesc!