KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

ignited the rocket engine

Romanian translation: au pornit motorul rachetă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ignited the rocket engine
Romanian translation:au pornit motorul rachetă
Entered by: lucca

20:32 Mar 5, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: ignited the rocket engine
On December 24 the crew fired the rocket engine that put the craft into a lunar orbit. After 10 orbits in 20 hours, the astronauts ignited the rocket engine to escape the lunar gravitational field and started the trip back to earth.
Ramo 19
au pornit motorul rachetă
Explanation:
În acest context, unde "a aprinde" se poate confunda cu un accident.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5au pornit motorul rachetălucca
4 +2a pornit motorul rachetei
tagore
4 +1au lansat rachetaAnca Nitu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
au pornit motorul rachetă


Explanation:
În acest context, unde "a aprinde" se poate confunda cu un accident.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore: Imi cer scuze - dupa ce am formulat raspunsul,am observat ca Dvs. ati si raspuns deja.
20 mins
  -> Mulţumesc! Nu-i nicio problemă, se întâmpă.

agree  Tatiana Neamţu
43 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristian Brinza: 1000%!
9 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  László Budai
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
12 hrs
  -> Mulţumesc!

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
a pornit motorul rachetei


Explanation:


motorul a trebuit repornit pentru a scoate racheta de pe orbita lunara (Ignition" este "aprinderea",motorului,inclusiv la automobile)

tagore
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxpanbanisha
3 hrs
  -> Multumesc !

agree  micawber_7
9 hrs
  -> Multumesc !

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
au lansat racheta


Explanation:
suna mai bine

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxpanbanisha
2 hrs