KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

manned lunar program

Romanian translation: program de aselenizare a omului pe lună


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:manned lunar program
Romanian translation:program de aselenizare a omului pe lună
Entered by: Elena Iercoşan

20:35 Mar 5, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: manned lunar program
The Apollo manned lunar program remained the principal activity of NASA.
Ramo 19
program de aselenizare a omului pe lună
Explanation:
:)

NASA - Wikipedia
Odataă ce Mercury a dovedit că zborul în spaţiu cu echipaj uman este posibil, ... Astfel Apollo a devenit un program de aselenizare a omului pe Lună. ...
ro.wikipedia.org/wiki/NASA - 59k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Elena Iercoşan
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5program de aselenizare a omului pe lună
Elena Iercoşan
5 +3misiune spaţială lunară cu echipaj umanxxxpanbanisha
3programul lunar umanlucca


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
program de aselenizare a omului pe lună


Explanation:
:)

NASA - Wikipedia
Odataă ce Mercury a dovedit că zborul în spaţiu cu echipaj uman este posibil, ... Astfel Apollo a devenit un program de aselenizare a omului pe Lună. ...
ro.wikipedia.org/wiki/NASA - 59k - În Cache - Pagini similare

Elena Iercoşan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Îmi place. "pe lună" e redundant...
2 mins
  -> Aveţi dreptate, mi-a scăpat. Mulţumesc.

agree  Anca Nitu: program de aselenizare cu personal
11 mins
  -> Mulţumesc, Anca.

agree  Tatiana Neamţu
38 mins
  -> Mulţumesc, Tatiana.

agree  Cristian Brinza
9 hrs
  -> Mulţumesc, Cristian!

agree  Bogdan Burghelea: Merg pe varianta: "Program de aselenizare cu echipaj uman"
12 hrs
  -> Mulţumesc, Bogdan.

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
programul lunar uman


Explanation:
În sensul de "cu oameni", versus robotic, automat etc.
Nu-mi place cum sună, dar altă idee mai bună...

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
misiune spaţială lunară cu echipaj uman


Explanation:
sau rescris trimiterea spre Lună a unui echipaj uman



--------------------------------------------------
Note added at 17 minute (2007-03-05 20:53:17 GMT)
--------------------------------------------------

eu nu aş păstra program ca atare.

xxxpanbanisha
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore: "manned" cred ca este exprimat cel mai bine prin "cu echipaj uman "
6 mins

agree  Ivona Tillett
42 mins

neutral  Cristian Brinza: o misiune e una, un program e alta. Părerea mea!
8 hrs

agree  László Budai: votul pentru "cu echipaj uman"
9 hrs