KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

put the craft into a lunar orbit

Romanian translation: a înscris nava pe orbita lunară


18:17 Mar 6, 2007
English to Romanian translations [Non-PRO]
Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: put the craft into a lunar orbit
On December 24 the crew fired the rocket engine that put the craft into a lunar orbit.
Ramo 19
Romanian translation:a înscris nava pe orbita lunară
Explanation:
„SMART-1, cum se numeste sonda lunara europeana, s-a inscris recent pe orbita lunara...”

http://209.85.129.104/search?q=cache:zWpcP0vUnyEJ:www.ingfiz...
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3a înscris nava pe orbita lunară
Florin Ular
4a pune nava pe orbita lunaramicawber_7


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a pune nava pe orbita lunara


Explanation:
Cred ca e un echivalent destul de bun.

Example sentence(s):
  • Specialistii de la Centrul de Operatii Spatiale al Agentiei Spatiale Europene din Darmstadt, Germania, se pregatesc pentru a pune nava pe orbita...

    Reference: http://news.softpedia.com/news/Sonda-europeana-aproape-a-aju...
micawber_7
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
a înscris nava pe orbita lunară


Explanation:
„SMART-1, cum se numeste sonda lunara europeana, s-a inscris recent pe orbita lunara...”

http://209.85.129.104/search?q=cache:zWpcP0vUnyEJ:www.ingfiz...

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 336
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: mai frumos decat a pus nava
38 mins
  -> Mulţumesc!

agree  László Budai: tot acolo apare si "plasarea pe orbita lunara"
38 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Elena Iercoşan
1 hr
  -> Mulţumesc!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (3): Cristian Brinza, lucca, Elena Iercoşan