KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

slip it

Romanian translation: aterizare prin derapaje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slip it
Romanian translation:aterizare prin derapaje
Entered by: Felicia Mitrasca

07:54 Apr 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / limbaj piloti
English term or phrase: slip it
Datorita unor probleme de carburant, la 8.000 m altitudine, motoarele unui avion nu mai functioneaza. Pilotul are experienta in acrobatiile aeriene, dar pe avioane mici. Acum are 61 de pasageri la bord, 8 membri ai echipajului si se afla la 20 km de cea mai apropiata pista. In aceasta situatie isi anunta colegul: "I guess I’ll just slip it."

Multumesc!
Felicia Mitrasca
Romania
aterizare prin derapaje
Explanation:
Imi pare bine ca m-ati lasat sa va fiu de ajutor!
Toate cele bune!
Selected response from:

Jonah Hex
Grading comment
Mulţumesc mult ! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8aterizare forţată
Cristian Brinza
5aterizare prin derapajeJonah Hex
4planare aterizareAnca Nitu


Discussion entries: 13





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
aterizare forţată


Explanation:
aterizare pe burtă

Cristian Brinza
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  valhalla55
36 mins
  -> Mulţumesc frumos.

agree  Cristina Butas
47 mins
  -> Mulţumesc frumos.

agree  Áron Török
2 hrs
  -> Mulţumesc frumos.

agree  wordbridge
4 hrs

agree  Lia Sabau
5 hrs

agree  Mihaela Ghiuzeli: Un pilot nu "pune pe burta un avion" decat in situatii de urgenta fiind fortat sa aterizeze.
11 hrs

agree  Tradeuro Language Services
11 hrs

agree  Ede Lungu
3 days9 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
planare aterizare


Explanation:
14: a flight maneuver; aircraft slides sideways in the air [syn:
sideslip]
http://dictionary.die.net/slip

vedeti va rog poza cu titlul:
Zlin 726 - Planare aterizare la Clinceni

http://www.flickr.com/photos/aviatiaro/page8/


"voi incerca sa aterizez prin planare"

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
aterizare prin derapaje


Explanation:
Imi pare bine ca m-ati lasat sa va fiu de ajutor!
Toate cele bune!

Jonah Hex
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Mulţumesc mult ! :-)