KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

ground time

Romanian translation: perioadă de revizie/întreţinere la sol


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ground time
Romanian translation:perioadă de revizie/întreţinere la sol
Entered by: Cristina Butas

22:33 Feb 6, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / lista de servicii de prestat
English term or phrase: ground time
guaranteed ground time for services described here above
RODICA CIOBANU
Romania
perioada de revizie/intretinere
Explanation:
Multumesc Rodica pentru sugestie.
Se poate adauga " la sol"
Selected response from:

Mihaela Ghiuzeli
Grading comment
multumesc Mihaela
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3perioada de revizie/intretinere
Mihaela Ghiuzeli
4perioada de stat la solJonah Hex


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
perioada de stat la sol


Explanation:
"perioada de stat la sol" necesara efectuarii serviciilor de mentenanta

Jonah Hex
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
perioada de revizie/intretinere


Explanation:
Multumesc Rodica pentru sugestie.
Se poate adauga " la sol"

Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc Mihaela

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian - Vasile Popescu: :)
9 hrs
  -> Multumesc Ciprian!

agree  Iosif JUHASZ
9 hrs
  -> Multumesc Iosif !

agree  Tradeuro Language Services
1 day10 hrs
  -> Multumesc !