ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

in steps of 50 feet

Romanian translation: în trepte/diviziuni de 50 picioare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in steps of 50 feet
Romanian translation:în trepte/diviziuni de 50 picioare
Entered by: raikks

08:14 Sep 17, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: in steps of 50 feet
This means that the small deflections of the capsule are sensed through electrical contacts which energises a motor to drive the pointer and at the same time presents a digital display of the height above the datum >in steps of 50 feet< (figure 27).
raikks
Romania
în trepte/diviziuni de 50 picioare
Explanation:
"Avantaj la cumpărarea de metal preţios cuprins de regulă între 20% - 30% în raport cu preţul de achiziţie a gramului de aur în diviziuni de 1 gram." ( http://www.auvesta.ro/acas/plan-de-economii-in-metale-preioa... )

"Pedometru
[...]
greutate: de la 30 kg până la 136kg (în diviziuni de câte un kg)
lungimea pasului: de la 30cm la 120xm (în diviziuni de câte un cm)"
(http://www.efarma.ro/products.php?id=1503)

"Punctele de BUZZ se convertesc in diviziuni de cate 1000 de puncte." ( http://www.buzzstore.ro/buzzeri/program-de-beneficii )

"Distribuitorii de gaze au cerut majorarea tarifelor în trepte de 5%, 7% şi 9% până în septembrie." ( http://www.gandul.info/financiar/pretul-gazelor-ar-putea-cre... )
Selected response from:

D.D.G.
Romania
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1în diviziuni a câte 50 de picioare (15,24 metri)
crocox
5în trepte/diviziuni de 50 picioare
D.D.G.
4la fiecare distanță de 50 de picioare
Iosif JUHASZ


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
la fiecare distanță de 50 de picioare


Explanation:
.

Iosif JUHASZ
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 640

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
în trepte/diviziuni de 50 picioare


Explanation:
"Avantaj la cumpărarea de metal preţios cuprins de regulă între 20% - 30% în raport cu preţul de achiziţie a gramului de aur în diviziuni de 1 gram." ( http://www.auvesta.ro/acas/plan-de-economii-in-metale-preioa... )

"Pedometru
[...]
greutate: de la 30 kg până la 136kg (în diviziuni de câte un kg)
lungimea pasului: de la 30cm la 120xm (în diviziuni de câte un cm)"
(http://www.efarma.ro/products.php?id=1503)

"Punctele de BUZZ se convertesc in diviziuni de cate 1000 de puncte." ( http://www.buzzstore.ro/buzzeri/program-de-beneficii )

"Distribuitorii de gaze au cerut majorarea tarifelor în trepte de 5%, 7% şi 9% până în septembrie." ( http://www.gandul.info/financiar/pretul-gazelor-ar-putea-cre... )

D.D.G.
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4772
Grading comment
Mulțumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
în diviziuni a câte 50 de picioare (15,24 metri)


Explanation:
.

crocox
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 200

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Öhrman
7 hrs
  -> Mulţumesc!