KudoZ home » English to Romanian » Agriculture

springer

Romanian translation: in stare de gestatie avansata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:springer
Romanian translation:in stare de gestatie avansata
Entered by: bia_free

11:07 Jan 16, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Agriculture / Dairy
English term or phrase: springer
Am gasit termenul de "springer" in urmatoarea fraza - " When the heifer is seven months pregnant or has reached the stage in pregnancy where the udder starts to swell it is called a springer". As dori sa stiu daca exista un echivalent romanesc exact pentru a denumi juninca aflata la acesta varsta / faza de gestatie.

Multumesc mult!
Anca
in stare de gestatie avansata
Explanation:
adica ultimul sfert al perioadei totale de gestatie (9 luni in acest caz)
Selected response from:

bia_free
Romania
Grading comment
Thanks a lot!I am a newcommer on prozcom.Hope to see you around!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1in stare de gestatie avansata
bia_free
4gestantăxxxmistahara


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gestantă


Explanation:
...i-as spune. NU cred sa existe un termen anume pentru aceasta faza.


"anunturi agricole - animale] [Arad]


JUNINCI GESTANTE HOLSTEIN - EXPORT GERMANIA
1. Livram rase selectionate de juninci la prima gestatie (lapte-carne) gestante in luna 4,5,6, cu greutatea intre 400 si 600 kg si virsta de la 2 pina la 2,5 ani. Rasa pura certificata,HOLSTEIN FRIZA, SCHWARZBUNT, ROTBUNT, BRAUNVIEH, FLECKVIEH"

xxxmistahara
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
in stare de gestatie avansata


Explanation:
adica ultimul sfert al perioadei totale de gestatie (9 luni in acest caz)

bia_free
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks a lot!I am a newcommer on prozcom.Hope to see you around!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
1 day5 mins