KudoZ home » English to Romanian » Anthropology

metis

Romanian translation: metis


09:01 Aug 8, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Anthropology / ethics/genetics
English term or phrase: metis
decendent al unei casatorii mixte - indian (North America) si alb. Prin extensie, ar exista cuvinte romanesti pentru: descendent al unei casatorii mixte - oriental si alb ? negru si oriental ?
stelian
Romanian translation:metis
Explanation:
Definitia DEX: Persoană provenită din căsătoriile a doi indivizi de rase diferite
http://dexonline.ro/search.php?cuv=metis&source=
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9metis
Mihaela Petrican
4a person of mixed ancestry
Maria Diaconu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
metis


Explanation:
Definitia DEX: Persoană provenită din căsătoriile a doi indivizi de rase diferite
http://dexonline.ro/search.php?cuv=metis&source=

Mihaela Petrican
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cameliaim
3 mins
  -> mulţumesc, Camelia :)

agree  lucca
14 mins
  -> mulţumesc, Lucian :)

agree  Pataky
22 mins
  -> mulţumesc, Pataky :)

agree  Mihaela Sinca
26 mins
  -> mulţumesc, Mihaela :)

agree  Elena Iercoşan
3 hrs
  -> mulţumesc, Elena :)

agree  Bogdan Burghelea
11 hrs
  -> mulţumesc, Bogdan :)

agree  Dan Marasescu
2 days22 hrs
  -> mulţumesc, Dan :)

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 days
  -> mulţumesc, Cristina :)

agree  Cristina Chaplin
6 days

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a person of mixed ancestry


Explanation:
dacă vrei o formă mai literară

--------------------------------------------------
Note added at 5 zile (2006-08-13 09:35:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Pardon, era engleză-română?
Ce neatentă :))

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian