KudoZ home » English to Romanian » Architecture

(stacked like) Lincoln Logs

Romanian translation: buşteni îmbinaţi (succesiv) la capete


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(stacked like) Lincoln Logs
Romanian translation:buşteni îmbinaţi (succesiv) la capete
Entered by: lucca

12:12 Nov 10, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Architecture
English term or phrase: (stacked like) Lincoln Logs
The cabin was made from sixty-foot links of Engelman spruce, unstripped of their bark, and stacked like Lincoln Logs.

Nu prea înţeleg cum vine. Am zis... "puse una peste alta şi îmbinate la mijloc". O fi bine, n-o fi bine? Aveţi alte sugestii? Mulţumesc.
Bogdan Honciuc
Romania
buşteni îmbinaţi (alternativ) la capete
Explanation:
Aşa se făceau / se fac "cabins" de lemn. Există şi un set de construcţii (de jucărie) care se numeşte Lincoln Logs.
V. ilustraţia de la Wikipedia (construcţie folosind setul de jucărie):
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Lincoln_Logs_sawmill.jpg
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţumesc, Lucian! Şi "chertare" era bine, dar era prea tehnic pentru textul meu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3bârne asamblate prin chertare
Alexandru Molla
4 +1buşteni îmbinaţi (alternativ) la capetelucca
3Lincoln Logs (Bustenii lui Lincoln)xxxmistahara


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(stacked like) lincoln logs
bârne asamblate prin chertare


Explanation:
http://www.rlh.ro/case-lemn-ansonia-rustic-tehnologie.php

--------------------------------------------------
Note added at 12 minute (2007-11-10 12:24:34 GMT)
--------------------------------------------------

asamblate sau "îmbinate"

Alexandru Molla
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
11 mins
  -> Vă mulţumesc :)

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Vă mulţumesc :)

agree  koliboti: Case din lemn prin chertare> http://www.tibsil.ro/
1415 days

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(stacked like) lincoln logs
buşteni îmbinaţi (alternativ) la capete


Explanation:
Aşa se făceau / se fac "cabins" de lemn. Există şi un set de construcţii (de jucărie) care se numeşte Lincoln Logs.
V. ilustraţia de la Wikipedia (construcţie folosind setul de jucărie):
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Lincoln_Logs_sawmill.jpg


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc, Lucian! Şi "chertare" era bine, dar era prea tehnic pentru textul meu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: La fel de posibil. Se numeşte îmbinare succesivă: http://www.caselemn.md/pageview.php?l=ro&idc=1&id=3
9 mins
  -> Mulţumesc! Nu ştiam termenul.

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(stacked like) lincoln logs
Lincoln Logs (Bustenii lui Lincoln)


Explanation:
Nu cred ca este o expresie, doar un termen de comparatie. Lincoln Logs este o jucarie: http://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Logs

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-11-10 12:31:24 GMT)
--------------------------------------------------

As lasa asa, "Lincoln Logs", cu o nota explicativa de subsol

xxxmistahara
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian