KudoZ home » English to Romanian » Art, Arts & Crafts, Painting

glitter

Romanian translation: sclipici


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glitter
Romanian translation:sclipici
Entered by: Irene S.

08:13 Apr 22, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Art, Arts & Crafts, Painting / art,arts and crafts
English term or phrase: glitter
someting about nail polish
frangulea ioana
sclipici
Explanation:
Fără context, mai mult nu putem ghici.
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9sclipici
Irene S.
4 +1sidefAlice Crisan
3(cu particule) stralucitoare/cu irizatii de cristal
Mihaela Bordea


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
sclipici


Language variant: ojă / lac de unghii cu sclipici

Explanation:
Fără context, mai mult nu putem ghici.

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana-Maria Badea: O prietena lucreaza la o firma ce importa aces ingredient. Este sclipici, puteti sa va imaginati fie cel pentru lacurile de unghii, fie pentru farduri, creme etc.
4 mins
  -> Mulţumesc. Foloseam şi eu aşa ceva, în tinereţe :D Aveam ojă, farduri, pudră etc., toate cu sclipici, fireşte. :P

agree  Maria Diaconu: da, lac de unghii cu sclipici
5 mins
  -> mulţumesc, Maria

agree  Monika Silea
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  ioana gabriela sandu
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  Ede Lungu: sigur :)
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs
  -> mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
9 hrs
  -> mulţumesc

agree  irina smalley: glitter in anglia este un sclipici care se foloseste mai ales la decoratiuni cum ar fi cele pt felicitari de craciun
12 hrs
  -> mulţumesc

agree  Lia Sabau
9 days
  -> mulţumesc

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(cu particule) stralucitoare/cu irizatii de cristal


Explanation:
poate ...

Mihaela Bordea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sidef


Explanation:
sideful scoicii reflecteaza lumina si straluceste ( lac de unghii sidefat)

Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lia Sabau
9 days