ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Art, Arts & Crafts, Painting

whispering winds

Romanian translation: Briza schimbarii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:whispering winds
Romanian translation:Briza schimbarii
Entered by: Magdalena Iacob

10:46 Sep 24, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting / cromografie
English term or phrase: whispering winds
Contextul nu este unul dezvoltat. Este vorba despre prezentarea lucrărilor unui cuplu artistic, dintre care una, Whispering Winds of Change. Avand la mijloc si un joc de cuvinte, intrebarea mea ar fi, care ar fi o expresie artistica pentru sintagma de mai sus? Eu ma joc undeva in sfera unui "suflu...", si adjectivul se dovedeste greu de gasit :). Any ideas?

"The pieces in the Art of Forgiveness and Whispering Winds of Change are done as Chromography."
Magdalena Iacob
Romania
Briza schimbarii
Explanation:
Buna!

doar o sugestie :)
briza este cuvantul care imi vine in minte imediat deoarece este un vant usor, subtil, ceea ce sugereaza si cuvantul "whispering". iar sintagma "vantul schimbarii" exista in romana, asa ca m-am gandit la un vant mai delicat..

succes!
Selected response from:

Lavinia-Loredana Spargo
United Kingdom
Grading comment
Multumesc Lavinia! Mi-a fost de folos :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8Briza schimbarii
Lavinia-Loredana Spargo
3vinturile care soptesc
bogdangrecu
3soapta vinturilor
Oana Diana Voicu
3boarea şoptită
Cosmin Băduleţeanu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
boarea şoptită


Explanation:
Boarea şoptită a schimbării.
Doar să aibă sens :)

Cosmin Băduleţeanu
Romania
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: multumesc Cosmin :), si eu ma lovesc de aceeasi problema, a sensului. Artistic, in cazul asta. :)


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
Briza schimbarii


Explanation:
Buna!

doar o sugestie :)
briza este cuvantul care imi vine in minte imediat deoarece este un vant usor, subtil, ceea ce sugereaza si cuvantul "whispering". iar sintagma "vantul schimbarii" exista in romana, asa ca m-am gandit la un vant mai delicat..

succes!

Lavinia-Loredana Spargo
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc Lavinia! Mi-a fost de folos :)
Notes to answerer
Asker: Multumesc Lavinia! Intr-adevăr suna bine :).


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Bolohan: adierea schimbării, vântul uşor al schimbării
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  Klára Kalamár
4 hrs
  -> Multumesc!

agree  adinag
5 hrs
  -> Multumesc!

agree  Adina D: Sună foarte bine :) Îmi place şi „adierea schimbării”
22 hrs
  -> multumes! da, intr-adevar, adierea schimbarii suna bine

agree  Iosif JUHASZ
1 day6 hrs
  -> Multumesc!

agree  Claudia Coja
1 day7 hrs
  -> Multumesc!

agree  Dasa Suciu: adierea blândă a schimbarii (chiar dacă sună a pleonasm!)
3 days4 hrs

agree  George Colibaba
4 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
soapta vinturilor


Explanation:
O sugestie....


Oana Diana Voicu
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vinturile care soptesc


Explanation:
in contextul tau ar merge vinturile schimbarii care soptesc

bogdangrecu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian