KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

lyrics

Romanian translation: texte muzicale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lyrics
Romanian translation:texte muzicale
Entered by: Tehno

23:49 May 31, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: lyrics
Este vorba de textul compozitiilor muzicale. Caut un singur cuvant pentru acest termen.
Tehno
text
Explanation:
Era varianta la care m-am gandit.
In orice caz, am scos din raft un CD cu muzica romaneasca si am gasit urmatoarele:
Muzica si text: xxx
Aranjament muzical: xxx

Deci varianta mea este confirmata
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Am ajuns la concluzia ca nu se poate traduce printr-un singur cuvant romanesc. Si eu ma gandeam la "text", care mi se pare mai sugestiv pentru o compozitie muzicala decat "versuri", care poate fi folosit mai degraba pentru poezii.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5text
Elvira Stoianov
4versuri
spencer
4ce fel de compositii musicale?
Daniela McKeeby


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ce fel de compositii musicale?


Explanation:
liric, libret, versuri, text...
Am nevoie de mai mult context

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-01 00:30:13 (GMT)
--------------------------------------------------

scuza-ma, prea mult timp in fata calculatorului, \"compozitii\"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-01 00:31:07 (GMT)
--------------------------------------------------

lirica

Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 129

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
text


Explanation:
Era varianta la care m-am gandit.
In orice caz, am scos din raft un CD cu muzica romaneasca si am gasit urmatoarele:
Muzica si text: xxx
Aranjament muzical: xxx

Deci varianta mea este confirmata


Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
Am ajuns la concluzia ca nu se poate traduce printr-un singur cuvant romanesc. Si eu ma gandeam la "text", care mi se pare mai sugestiv pentru o compozitie muzicala decat "versuri", care poate fi folosit mai degraba pentru poezii.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
versuri


Explanation:
este cel mai potrivit

spencer
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12