KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

pussyfooting

Romanian translation: Lasa prostiile/vrajeala/povestile/vraja/ si spune-mi (despre ce-i vorba)


09:15 Oct 18, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pussyfooting
Stop pussyfooting and tell me!
Toto
Romanian translation:Lasa prostiile/vrajeala/povestile/vraja/ si spune-mi (despre ce-i vorba)
Explanation:
urit...
Selected response from:

spencer
Romania
Grading comment
Multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8Lasa prostiile/vrajeala/povestile/vraja/ si spune-mi (despre ce-i vorba)
spencer
4a se ascunde dupa deget / a evita subiectul / a fi evazivKatza


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
Lasa prostiile/vrajeala/povestile/vraja/ si spune-mi (despre ce-i vorba)


Explanation:
urit...

spencer
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
9 mins

agree  Andreea_U
44 mins

agree  Raluca Ion
44 mins

agree  Roxana Marian
59 mins

agree  Lavinia Pirlog
1 hr

agree  asco
1 hr

agree  Crissy
5 hrs

agree  errana
1 day9 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a se ascunde dupa deget / a evita subiectul / a fi evaziv


Explanation:
Nu te mai ascunde dupa deget
si spune-mi!

Main Entry: pussy·foot
Pronunciation: \'pu-sE-\"fut
Function: intransitive verb
Date: 1903
1 : to tread or move warily or stealthily
2 : to refrain from committing oneself

pussyfoot - equivocate, be evasive, evade the issue, dodge/sidestep the issue... etc.

Katza
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 22