KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

widget

Romanian translation: diferitelor imperfectiuni ale programului/software


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:widget
Romanian translation:diferitelor imperfectiuni ale programului/software
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

05:01 Mar 27, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Art/Literary / e-learning
English term or phrase: widget
Reduce the defect rate of widgets by 10%.

este vorba despre sisteme de e-learning.

TIA
Cristiana Coblis
Romania
diferitelor imperfectiuni ale programului/software
Explanation:
widget = any small mechanism or device, the name of which is unknown or temporarily forgotten.

Banuiesc ca e vorba de o denumire generala, cu referire la reducerea cu 10% a imperfectiunilor (fara ca ele sa fie numite concret) programului.
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Multumesc. Ambele raspunsuri sunt coreste, l-am ales pe acesta dat fiind ca este un termen foarte general in context.
Multe salutari.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4diferitelor imperfectiuni ale programului/software
Susanna & Christian Popescu GbR
32 explicatiiAnca Nitu


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
2 explicatii


Explanation:
1.pda (personal digital assistant)

un fel de palm pilot, pocket pc, programatorii ii zic pda si in romana
http://www.widget.com/
francezul le zice :ordinateurs de poche
adica calculator de buzunar
sau pc de buzunar ca sa nu se confunde cu calculatorul care numai aduna si inmulteste :)

2.in programarea orientata pe obiect este un obiect (obiectul este implementarea unei clase)
de fapt din cite am inteles e "mama" tuturor obiectelor, un fel de

obiect sursa




Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diferitelor imperfectiuni ale programului/software


Explanation:
widget = any small mechanism or device, the name of which is unknown or temporarily forgotten.

Banuiesc ca e vorba de o denumire generala, cu referire la reducerea cu 10% a imperfectiunilor (fara ca ele sa fie numite concret) programului.

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81
Grading comment
Multumesc. Ambele raspunsuri sunt coreste, l-am ales pe acesta dat fiind ca este un termen foarte general in context.
Multe salutari.