KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

Deli worker

Romanian translation: salariatii magazinului alimentar de specialitati culinare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Deli worker
Romanian translation:salariatii magazinului alimentar de specialitati culinare
Entered by: Anca Nitu

05:04 Mar 27, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Deli worker
Deli workers need to master the safe operation of the meat slicer.

??? sunt acestia lucrtorii din departamentul de delicatese?
TIA
Cristiana Coblis
Romania
salariatii magazinului alimentar de specialitati culinare
Explanation:
deli are un sens mai larg
inseamna nu numai delicatese ci mai degraba specialitati culinare cum ar fi cirnati italieni si brinza feta greceasca si rata afumata chinezeasca :)


--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 05:48:29 (GMT)
--------------------------------------------------

si am uitat sa adaug si hambugeri de strut
:)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Merci, Anca. TES
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4delicatese
Daniel NISIOI
5 +1salariatii magazinului alimentar de specialitati culinareAnca Nitu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
delicatese


Explanation:
deli este prescurtarea de la delicatessen

Daniel NISIOI
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 45

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: deli este intr-adevar delicatese
1 hr

agree  Oana Popescu
5 hrs

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
7 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
9 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
salariatii magazinului alimentar de specialitati culinare


Explanation:
deli are un sens mai larg
inseamna nu numai delicatese ci mai degraba specialitati culinare cum ar fi cirnati italieni si brinza feta greceasca si rata afumata chinezeasca :)


--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 05:48:29 (GMT)
--------------------------------------------------

si am uitat sa adaug si hambugeri de strut
:)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
Merci, Anca. TES

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
9 hrs
  -> :)