KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

training manager

Romanian translation: manager formare profesionala


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:training manager
Romanian translation:manager formare profesionala
Entered by: Cristiana Coblis

15:40 Mar 27, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: training manager
With technology-based training, the survey can be delivered and completed online, and then printed or e-mailed to a training manager.

Are vreun echivalent in romana aceasta minunata functie?
TIA
Cristiana Coblis
Romania
director/manager de formare profesionala
Explanation:
training tinde sa fie tradus tot mai frecvent cu formare profesionala (vezi legislatia romaneasca in domeniu)
Selected response from:

CristinaM
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6director/manager de formare profesionalaCristinaM
4manager responsabil cu instruireaAnca Nitu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manager responsabil cu instruirea


Explanation:
nu mor dupa cuvantul "manager" dar poti sa-i spui oricind

sef de proiect responsabil cu instruirea

daca nu-ti place

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
director/manager de formare profesionala


Explanation:
training tinde sa fie tradus tot mai frecvent cu formare profesionala (vezi legislatia romaneasca in domeniu)


CristinaM
PRO pts in pair: 6
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral: nu suna rau
1 hr

agree  Daniel NISIOI
2 hrs

agree  asco
4 hrs

agree  Oana Popescu
6 hrs

agree  costinro
14 hrs

agree  Lavinia Pirlog
1 day22 hrs