KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

fierce snake

Romanian translation: taipan vestic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fierce snake
Romanian translation:taipan vestic
Entered by: Cristiana Coblis

15:56 Nov 2, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: fierce snake
Fierce Snake (Inland Taipan)
Scientific Name: Oxyuranus microlepidotus
The fierce snake or inland taipan can reach a total length of 2.5 metres, although 1.8 metres is the more usual length.
Este cel mai veninos sarpe din lume. Se pare ca este diferit de taipanul (simplu), un sarpe mult mai raspandit.
TIA
Cristiana Coblis
Romania
taipan
Explanation:
Sunt mai multe feluri de taipani, intre care "taipanul vestic", cel mai letal sarpe din lume, aflat in Australia.

Am tradus recent un documentar despre cei mai veninosi zece serpi din lume, ocazie cu care am gasit si referinta de mai jos.

Fierce Snake
... Elapidae. The fierce snake, or taipan, is believed to have the most
toxic venom produced by a land snake in the world. Fortunately ...
www.exn.ca/AustraliaAnimals/fiercesnake.cfm
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Cu multumiri. Ma gandisem la continental, dar e mult mai bine vestic in primul rand e mai scurt :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5taipan
Andrei Albu
2 +1sarpele fioros/hainadriana bulzan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
sarpele fioros/hain


Explanation:
incerc doar o traducere a cuvintelor/ dar cred ca o traducere buna s-ar gasi in dictionarele Encarta

adriana bulzan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Will Matter
0 min

neutral  Andrei Albu: nu e fioros, ci doar extrem de veninos.
4 hrs

neutral  Bogdan Burghelea: furculision LOL ;-D
1 day13 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
taipan


Explanation:
Sunt mai multe feluri de taipani, intre care "taipanul vestic", cel mai letal sarpe din lume, aflat in Australia.

Am tradus recent un documentar despre cei mai veninosi zece serpi din lume, ocazie cu care am gasit si referinta de mai jos.

Fierce Snake
... Elapidae. The fierce snake, or taipan, is believed to have the most
toxic venom produced by a land snake in the world. Fortunately ...
www.exn.ca/AustraliaAnimals/fiercesnake.cfm


    Reference: http://www.exn.ca/AustraliaAnimals/fiercesnake.cfm
Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777
Grading comment
Cu multumiri. Ma gandisem la continental, dar e mult mai bine vestic in primul rand e mai scurt :)