KudoZ home » English to Romanian » Art/Literary

sex offender

Romanian translation: agresor sexual


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sex offender
Romanian translation:agresor sexual
Entered by: Cristiana Coblis

06:37 Nov 4, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: sex offender
sex offender, o persoana acuzata de infractiuni sexuale (viol, molestare).
Care ar fi termenul consacrat in romana?

TIA
Cristiana Coblis
Romania
agresor sexual
Explanation:
Agenda Canadiana / Nr. 23 / Martie 2001
... In sfârsit, Politia din Toronto a reusit sa finalizeze dosarul acelui agresor sexual
care, în anul 1996, reusise sa stârneasca panica în rândul femeilor ...
agendacanadiana.com/march_2001.html - 101k
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4agresor sexualCristian Nicolaescu
5 +2infractor de natura sexuala
Bogdan Burghelea


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
infractor de natura sexuala


Explanation:
Nu avem un termen consacrat pentru sex offender, dar exista in actualul Cod penal un capitol numit "Infractiuni privitoare la viata sexuala" (care se refera la incest, viol, etc.), asa incit cred ca ar merge


    Codul penal al Romaniei (cit mai e in vigoare)
Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 905

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: reformulez : persoana care a comis o infractiune de natura sexuala
10 hrs

agree  Tehno: E foarte bine.
16 hrs

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
agresor sexual


Explanation:
Agenda Canadiana / Nr. 23 / Martie 2001
... In sfârsit, Politia din Toronto a reusit sa finalizeze dosarul acelui agresor sexual
care, în anul 1996, reusise sa stârneasca panica în rândul femeilor ...
agendacanadiana.com/march_2001.html - 101k

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
0 min
  -> multumesc

agree  Oana Popescu
3 mins
  -> multumesc

agree  ZAMOLXIS
20 mins
  -> multumesc

agree  Stefan Simko
22 mins
  -> multumesc

agree  Ioana Bostan
3 hrs
  -> multumesc

neutral  Anca Nitu: agresor nu mi se pare potrivit,vezi google numai site-uri spaniole, pe romaneste cred ca fromularea de mai sus e mai buna, nu te supara te rog :)
10 hrs

neutral  Tehno: infractor sexual
15 hrs

disagree  Bogdan Burghelea: agresor sexual se refera numai la persoanele care comit fapte prin agresiune, pe cind un sex offender poate fi si corupatorul sexual = cel care arata imagini obscene unor copii, de ex.
1 day1 hr