KudoZ home » English to Romanian » Astronomy & Space

dual-axis electronics

Romanian translation: elemente electronice dublu axiale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dual-axis electronics
Romanian translation:elemente electronice dublu axiale
Entered by: Oana Muntean

15:33 Sep 5, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Astronomy & Space
English term or phrase: dual-axis electronics
The 10" LX200 GPS-SMT with UHTC also includes the full assortment of LX200 features that have made it the world's top selling serious telescope, including:
Heavy duty fork mount
9-speed dual-axis electronics
Mihaela Roman
Romania
elemente electronice dublu axiale
Explanation:
”elemente electronice dublu axiale, cu 9 viteze”.
ideea cu dublu axiale este că telescopul se poate mişca pe ambele axe cu viteze mari.

în ceea ce priveşte diferenţa: bi-axial / dublu axial e clar că e acelaşi lucru. însă eu cel mai mult m-am întâlnit cu expresia ”dublu axial” şi o prefer.
dar se pot folosi în variaţie liberă, evident.
Selected response from:

Oana Muntean
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bi-axialălucca
4elemente electronice dublu axiale
Oana Muntean


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
bi-axială


Explanation:
sau biaxială?
Adică cu mişcare cu două grade de libertate (fiind vorba de un telescop).


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elemente electronice dublu axiale


Explanation:
”elemente electronice dublu axiale, cu 9 viteze”.
ideea cu dublu axiale este că telescopul se poate mişca pe ambele axe cu viteze mari.

în ceea ce priveşte diferenţa: bi-axial / dublu axial e clar că e acelaşi lucru. însă eu cel mai mult m-am întâlnit cu expresia ”dublu axial” şi o prefer.
dar se pot folosi în variaţie liberă, evident.

Oana Muntean
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc.