KudoZ home » English to Romanian » Automation & Robotics

pressure line

Romanian translation: linia de monitorizare a presiunii arteriale


16:55 Aug 11, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Automation & Robotics
English term or phrase: pressure line
If liquid (other than the solution used to infuse the pressure line and transducer) is spilled on the equipment or accessories, particularly if there is a chance that this liquid could get inside the transducer, contact your Biomed or other service person.

SAU

Connect the pressure line to the patient catheter.
Sorana_M.
Romania
Romanian translation:linia de monitorizare a presiunii arteriale
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2006-08-11 19:35:38 GMT)
--------------------------------------------------

sigur, asa e: tensiunea arterială =presiunea exercitata asupra peretelui arterial de curentul sanguin la vârful undei de puls:
tensiunea arteriala maxima (sistolica) vs minima (diastolica)

Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1linia de monitorizare a presiunii arteriale
Mihaela Petrican
3 +1tubul de presiuneiulian dobreanu


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tubul de presiune


Explanation:
cred ca este un furtun care se conecteaza la cateter, tub prin care circula o solutie admisa de traductor. Daca un alt lichid ajunge pe acolo...

iulian dobreanu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Petrican: cred că are mai mult sens aşa, ai dreptate Iulian!
7 mins
  -> Gratzie, bella Mihaela, bella Italia...

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
linia de monitorizare a presiunii arteriale


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2006-08-11 19:35:38 GMT)
--------------------------------------------------

sigur, asa e: tensiunea arterială =presiunea exercitata asupra peretelui arterial de curentul sanguin la vârful undei de puls:
tensiunea arteriala maxima (sistolica) vs minima (diastolica)



Mihaela Petrican
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Nu se zice cumva tensiune arteriala? Doctorii masoara tensiunea, nu presiunea... Ca ma zapaceste "pressure" asta. Apare si ca "atmospheric pressure", si ca "arterial pressure". In termeni medicali, e tensiune arteriala, nu?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
1 day21 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Paula Dana Szabados