KudoZ home » English to Romanian » Automation & Robotics

pressure dome

Romanian translation: capsula de tensiune/presiune


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pressure dome
Romanian translation:capsula de tensiune/presiune
Entered by: iulian dobreanu

15:23 Aug 13, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Automation & Robotics
English term or phrase: pressure dome
The disposable pressure domes are sterile and should be handled accordingly.
Sorana_M.
Romania
capsula de tensiune/presiune
Explanation:
Cred ca este un fel de dop care seamana cu o capsula cosmica, destinat aplicarii pe vena pacientului pentru a prelua informatii privind tensiunea/presiunea arteriala a pacientului.
Capsula - utilizat frecvent la prezentarea medicamentelor, familiar in bransa.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2006-08-18 15:12:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

best regards, Cristina!
Selected response from:

iulian dobreanu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1calotă de presiunecameliaim
3capsula de tensiune/presiuneiulian dobreanu
3cuva de presiuneCristina Chaplin


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cuva de presiune


Explanation:
DF] ACTE PRIVIND ADERAREA LA COMUNITĂŢILE EUROPENE A REGATULUI

File Format: PDF/Adobe Acrobat
Reactoare cu apă grea cu cuvă de presiune;. – buclă cu gaz la temperatură înaltă;. – instrumente şi aparatură electronică medicala specială;. – fiabilitate; ...
www.ier.ro/Tratate/11972B.pdf - Similar pages

Cristina Chaplin
United Kingdom
Native speaker of: Romanian

54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
calotă de presiune


Explanation:
Plecând de la poezele pe care le văd (http://images.google.ro/images?hl=ro&q="pressure dome"&lr=la... ar fi ceea ce DEX define ca şi "calota", dar existând termenul consacrat de "clopot" (mai ales cel de sticlă), cred că ar merge mai bine.

cameliaim
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
4 hrs
  -> mulţumesc încă o dată, o zi bună.

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
capsula de tensiune/presiune


Explanation:
Cred ca este un fel de dop care seamana cu o capsula cosmica, destinat aplicarii pe vena pacientului pentru a prelua informatii privind tensiunea/presiunea arteriala a pacientului.
Capsula - utilizat frecvent la prezentarea medicamentelor, familiar in bransa.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2006-08-18 15:12:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

best regards, Cristina!

Example sentence(s):
  • microphone button/capsule - capsula de microfon
iulian dobreanu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4