KudoZ home » English to Romanian » Automation & Robotics

mold stack

Romanian translation: reţea (sistem) de turnare etajată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mold stack
Romanian translation:reţea (sistem) de turnare etajată
Entered by: Antonia Toth

12:44 Oct 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
English term or phrase: mold stack
Matrita pentru realizare PET-uri.

Ma intereseaza ce poate semnifica in acest context "stack"

Multumesc anticipat tuturor
Irina-Maria Foray
Romania
reţea (sistem) de turnare etajată
Explanation:
sau formă (matriţă) cu mai multe suprafeţe de separaţie

Reţeaua de turnare etajată creează condiţii favorabile de umplere a formei şi de
solidificare a piesei turnate. Reţeaua de turnare etajată se foloseşte, cu precădere, la
turnarea pieselor înalte, cu pereţi subţiri. Dezavantajul acestei reţele de turnare îl
constituie, însă, faptul că necesită execuţia formei cu mai multe suprafeţe de separaţie.


http://www.uem.ro/universitatea/Facultatea_de_Inginerie/Cate...

http://www.dmeeu.com/upload/attach/dme1_cat_plastic/dme1_08b...
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1reţea (sistem) de turnare etajată
Antonia Toth
3sistem supraetajat de matrite ( formator si contrapiesa)Anca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
reţea (sistem) de turnare etajată


Explanation:
sau formă (matriţă) cu mai multe suprafeţe de separaţie

Reţeaua de turnare etajată creează condiţii favorabile de umplere a formei şi de
solidificare a piesei turnate. Reţeaua de turnare etajată se foloseşte, cu precădere, la
turnarea pieselor înalte, cu pereţi subţiri. Dezavantajul acestei reţele de turnare îl
constituie, însă, faptul că necesită execuţia formei cu mai multe suprafeţe de separaţie.


http://www.uem.ro/universitatea/Facultatea_de_Inginerie/Cate...

http://www.dmeeu.com/upload/attach/dme1_cat_plastic/dme1_08b...


Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
22 hrs
  -> Mulţumesc, eu consider că aici este vorba de elementele unei singure matriţe.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sistem supraetajat de matrite ( formator si contrapiesa)


Explanation:
http://www.k-online.de/cipp/md_k/custom/pub/content,lang,2/o...

aceeasi referinta

eu cred ca matritele sunt puse separat pe un suport , formatoarele si contrapiesele separat
asa inteleg din contextul adaugat

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 13