KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

drift

Romanian translation: dorn


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drift
Romanian translation:dorn
Entered by: Elvira Stoianov

09:01 Feb 21, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: drift
Fit one half of the puller on to the puller rings, together with the hydraulic cylinder, spindle and drift.

Este vorba despre dezasamblarea cutiei de viteze folosind un extractor. M-ar ajuta si traducerea lui spindle.
Elvira Stoianov
Luxembourg
dorn
Explanation:
http://www.marinepartsexpress.com/tools.html
gasesti desenele mai multor tiupuri de dornuri (si ale altor scule)
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
mersi, tocmai am predat traducerea, inainte sa vad raspunsul tau, dar ma bucur de confirmare, pentru ca si eu am scris dorn
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dornTudor Soiman
5 +1ax, parghia de deplasare
Adriana Sandru
4 +1platformă, suport
Iosif JUHASZ


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
platformă, suport


Explanation:
De "drift" nu prea sunt sigur, dar n-am gasit altceva.

spindle = axă, arbore

http://www.websters-online-dictionary.org/definition/spindle

Iosif JUHASZ
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 107

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: sau "fus"pentru "spindle"
41 mins

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
spindle, drift
ax, parghia de deplasare


Explanation:
spindle inseamna ax (dictionar tehnic poliglot, Ed.tehnica,Bucuresti,1973)
drift s-ar traduce parghie de deplasare.

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2006-02-21 09:35:10 GMT)
--------------------------------------------------

Suna mai bine suport de deplasare, in loc de parghie.


    www.referatele.com/referate/diverse/online17/ Proiect-de-diploma---ambreiajul-referatele-com.php
Adriana Sandru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: sau "fus"pentru "spindle"
31 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dorn


Explanation:
http://www.marinepartsexpress.com/tools.html
gasesti desenele mai multor tiupuri de dornuri (si ale altor scule)

Tudor Soiman
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
mersi, tocmai am predat traducerea, inainte sa vad raspunsul tau, dar ma bucur de confirmare, pentru ca si eu am scris dorn

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
5 days