KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

greater track width

Romanian translation: ecartament mai mare/mai larg


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:greater track width
Romanian translation:ecartament mai mare/mai larg
Entered by: Laura Genescu (Briciu)

07:05 Aug 4, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: greater track width
greater track width, lightweight alloy wheels and
185/60 low profile tyres guaranteed tremendous
cornering adhesion
Laura Genescu (Briciu)
ecartament mai mare/mai larg
Explanation:
_
Selected response from:

xxxvaradinum tr
Grading comment
Mersi frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5ecartament mai mare/mai largxxxvaradinum tr
4lăţime mărită a amprentei pneului
asco


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
ecartament mai mare/mai larg


Explanation:
_

xxxvaradinum tr
Specializes in field
PRO pts in category: 18
Grading comment
Mersi frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  asco: m-am gandit si eu mai intai la ecartament marit, ca la trenurile rusesti, dar din context cred ca e pneul nu geometria masinii in ansamblu
10 mins
  -> Cred ca este totusi ecartamentul. Este o enumerare a imbunatatirilor aduse pentru a obtine o aderenta mai buna: daca masina este mai lata, aderenta este mai buna. La asta se adauga si pneurile si rotile. Toate "facelifturile" recente aduc aceasta modif.

agree  Dan Marasescu: track: Front track is the distance between the center of the left front wheel and the center of the right front wheel when the vehicle is set to its normal ride height and wheel alignmentspecifications.
1 hr

agree  lucca: cale de rulare mai largă? Ar putea fi şi cauciucurile.
3 hrs

agree  Cristian Nicolaescu
4 hrs

agree  Bogdan Burghelea: "ecartament lărgit", poate?
6 hrs

agree  Emina Popovici: da, ecartament mai mare
7 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lăţime mărită a amprentei pneului


Explanation:
aici, tinând cont de context consider ca e vorba de latimea pneului, nu de ecartamentul total.

--------------------------------------------------
Note added at 40 minute (2006-08-04 07:46:25 GMT)
--------------------------------------------------

referitor la ecartament, poate ca ar fi scris "wheel gauge" in En, care e termenul consacrat pentru asa ceva, nu "track width". E totusi posibil sa fie si ecartament (pentru stabilitatea in viraj), dar nu sunt 100% sigur ca asta era ideea.

asco
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28