KudoZ home » English to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

spark port vacuum

Romanian translation: spark port vacuum


10:33 Feb 8, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: spark port vacuum
imi poate spune cineva ce inseamna ....va rog . apre in cadrul descrierii unei pompe cu vid
emmeline
Romanian translation:spark port vacuum
Explanation:
Am sa incerc sa va ajut,dar va rog sa imi dati toata propozitia
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
multumesc mult pentru promptitudinea cu care ati raspuns
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4racord pentru avans vacuumatic
tagore
4conectorul pentru bujia de aprindere
Adriana Sandru
3spark port vacuum
tagore


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spark port vacuum


Explanation:
Am sa incerc sa va ajut,dar va rog sa imi dati toata propozitia

tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
multumesc mult pentru promptitudinea cu care ati raspuns
Notes to answerer
Asker: in primul rand multumesc mult pentru ajutor. teoretic nu este o propozitie, sintagma face parte dintr o schita care se intituleaza typical carburetor vacuum supply points iar spark port vacuum apare ca unu dintre aceste puncte.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conectorul pentru bujia de aprindere


Explanation:
sau conectorul pentru bujia cu scanteie


    www.sierra.ro/import/elicoptere/cu_motor_termic/HTH101.html - 11k -
Adriana Sandru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: multumesc pentru ajutor


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
racord pentru avans vacuumatic


Explanation:

Depresiunea ("vacuum") ajunge prin orificiul ("port") din carburator - trecqnd prin furtun - spre distribuitorul unde se face reglarea aprinderii ("spark")

tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80